Siegfried Bracke op startmoment N-VA Houtem

Op 25 oktober 2011

Diependaele benadrukte tijdens een korte uiteenzetting nog eens het belang van de verankering van N-VA overal in het Vlaamse land en Bracke gaf een toelichting over de politieke toestand in ons land en legde uit waarom N-VA zich met dergelijke akkoorden niet kan vereenzelvigen.

"Vandaag wordt er hard gewerkt om een volwaardig bestuur te installeren waarbij we rekenen op de betrokkenheid van de Houtemnaren", zegt David Clinckspoor, die samen met Wolfram Macharis en Andy Toussaint de kar trekt.

"N-VA is van plan om bij de gemeenteraadsverkiezingen in oktober 2012 met een eigen lijst naar de kiezer te trekken in Houtem. We beseffen dat we een grote achterstand weg te werken hebben op de huidige coalitie maar door een sterke en evenwichtige lijst samen te stellen en een goed programma uit te dokteren willen wij de burgers een waardig alternatief aanbieden om het beleid in de gemeente sterker te maken. Met een jong en dynamisch team wil N-VA een alternatief zijn om deel uit te maken van de bestuursploeg", besloot Clinckspoor ambitieus. (FEL)

Hoe waardevol vond je dit artikel?